دپارتمان IT

دپارتمان IT

از انجا که دانش فناوری اطلاعات و ارتباطات منجر به ایجاد فرصت های شغلی زیادی می شود، از این رو متاکو اقدام به تشکیل این دپارتمان با بهرگیری از تجربیات اساتید متخصص در این حوزه نموده است.

شما با انتخاب هریک از دوره های تخصصی در حوزه ارائه شده می توانید مسیر تخصصی خود را طی نمائید.

کارشناسان این بخش همگی دارای مدارک تحصیلی مرتبط و آماده ارائه مشاوره و پیشنهاد به شما می باشند.

در این دپارتمان تقویم آموزشی به صورت فصلی ارائه می شود.

برای این واحد، تقویم آموزشی  بصورت فصلی تعریف میگردد.

road map دوره ها

دوره های IT

مدرسین IT

سوالات متداول

مهندسی IT در واقع فرآیند طراحی، توسعه، پیاده‌سازی و مدیریت سیستم‌ها، برنامه‌ها و فناوری‌های اطلاعات را شامل می‌شود.

مهارت‌های برنامه‌نویسی، تحلیل و طراحی سیستم‌ها، مدیریت پروژه، امنیت اطلاعات و تفکر تحلیلی از جمله مهارت‌های ضروری هستند.

توسعه نرم‌افزار به طراحی و ایجاد برنامه‌ها و نرم‌افزارها می‌پردازد، در حالی که مهندسی سخت‌افزار به طراحی و توسعه سخت‌افزارها و دستگاه‌های فیزیکی مرتبط است.

وظایف مهندسان IT شامل تحلیل نیازمندی‌ها، طراحی سیستم‌ها، توسعه نرم‌افزار، مدیریت پایگاه داده‌ها، پشتیبانی فنی و برنامه‌ریزی پروژه می‌شود.

شبکه‌های کامپیوتری مجموعه‌ای از دستگاه‌ها و منابع است که با یکدیگر ارتباط دارند. اینترنت به شبکه جهانی ارتباطی اشاره دارد که به صورت جهانی دسترسی به منابع و اطلاعات را فراهم می‌کند.

نرم‌افزارهای درست و به‌روز به اجرای موثر فرآیندها کمک می‌کنند، امنیت اطلاعات را تضمین می‌کنند و تجربه کاربری را بهبود می‌بخشند.

هوش مصنوعی، اینترنت اشیاء، واقعیت مجازی، امنیت سایبری و ابر از جمله تکنولوژی‌های پیشرفته هستند.

یادگیری ماشینی به کامپیوترها امکان می‌دهد تا از داده‌ها یاد بگیرند و پیش‌بینی‌ها را انجام دهند. یادگیری عمیق یک زیرمجموعه از یادگیری ماشینی است که با استفاده از شبکه‌های عصبی مصنوعی به تشخیص الگوهای پیچیده می‌پردازد.

مدیریت صحیح داده‌ها باعث افزایش اطمینان از تصمیم‌گیری‌ها، کاهش خطاها و بهبود استفاده از داده‌ها در تجزیه و تحلیل و ابتکار می‌شود.

به سبد خرید اضافه شد.:
پرداخت